Juba kaks kuud pärast Junimperiumis töötamist, oli tänane džinnivabriku fulfillment manager Mark Andreas Junimperiumisse armunud. Lühikese ajaga puges kadakakuningriik tema naha alla ning usk suurepärasesse tootesse motiveerib teda iga päev endast aina rohkem panustama.

Mark Andreas on Junimperiumi fulfillment manager ehk täitmisjuht. Selle uhkena kõlava sõna taga seisab palju vastutusrikkaid ülesandeid. Tegemist on juhtivtöötajaga, kes vastutab kõigi ettevõtte tellimuste töötlemisega seotud tegevuste järelevalve eest. Proosalisemalt võiks öelda, et Mark täidab tellimusi, võtab toormeid sisse ning kontrollib, et asjaajamise ahelas poleks katkenud lülisid, mis ebamugavusi tekitaksid. Et kõik oleks omal kohal ning omal ettenähtud ajal. Sageli ongi nii, et need, kes peidavad end kulisside taha – või lattu pappkastide ja kõrgete riiulite vahele – , kannavad oma õlgadel rohkem vastutust kui ette võib kujutada.

“See on väga vastutusrikas,” nõustub Mark Andreas ning toob näiteid. “Kui unustan midagi tellida – näiteks etikette, või pole korgid õigeks ajaks kohale jõudnud, on kogu protsess tegelikult peatatud. Kui kliendid ootavad, tekitab see pingeid.” Mark annab mõista, et kui sellised ootamatud lüngad protsessi sisse lipsavad, vallandavad need stressi klientides ja nendega ühes ka töötajates. “Kõik peab olema paigas,” on ta kindlasõnaline. Ja selle eest, et kõik oleks paigas, Mark hoolt kannabki.

Aasta enne Junimperiumisse jõudmist lõpetas Mark ülikooli majanduse erialal. Pärast seda võttis ta aja mõneks hetkeks maha ning läks aastaks reisima. Kui varbad taas kodumaad puudutasid ning tööotsimiseks läks, paelus teda Junimperiumi pakkumine, hoolimata sellest, et polnud tema õpitud erialaga seotud. “Aga samas, mis oleks,” viskab ta lauale küsimuse, mis jätab korraks õhku mõtliku ja kandva vaikuse. Mark usub, et tegelikult ei olegi sel seosel üldse tähtsust, sest Junimperium on talle pakkunud lühikese aja jooksul rohkem, kui ta esialgu ette kujutas. Kokkuhoidvat kollektiivi, kes on kogu täiega pühendunud ning tegeleb sellega, mis silma särama paneb. “Siin on käed-jalad tööd täis. Töö pole kunagi rutiinne, sest iga päev on erinev.”

Loomulikult on Mark võitnud ka pagasi koos teadmistega, mis siiamaani iga päev aina enam kaalu koguvad. Mark tunnistab, et teadis tõenäoliselt enne tööle asumist sama palju džinnist nagu lõviosa inimestest maailmas. “Et see on kadakamarjadest ja umbes 40 kraadi,” täpsustab ta oma mõtet. See on ka üks põhjustest, miks Junimperiumis töötamine tema tähelepanu köitis. “Tahtsin näha oma silmaga, kuidas džinni tootmine päriselt välja näeb,” toob ta esile ning lisab, et oma silmaga – ja suuga – on see õppimisprotsess olnud tõeliselt silmiavardav. “Kuidas see protsess toimub – ma siiamaani tegelikult õpin.”

Kõige enam on Mark tänulik aga selle üle, et Junimperium on temasse uskunud. “Minu jaoks on kõige tähtsam see, et on võimalus edasi areneda. Ja selle tundega magama minna, et olen päeva jooksul jälle ühe sammu võrra edasi arenenud. See ongi kõige olulisem, mida Junimperium mulle pakkunud on. Ja sellest mulle ka piisab,” jutustab Mark.

Mida on Mark Andreas enda silmis andnud aga Junimperiumile? Tema sümpaatselt uje olek võtab hetkeks võimust. Ta võtab mõttepausi. “Rahulikku meelt ja positiivsust,” sõnab ta eelnevast vaikushetkest tingituna üsnagi etteaimatavalt. “Eelkõige tahan, et kolleegid minu ümber oleksid stressivabad. Vahepeal on oluline olla see inimene, kes jääb positiivseks ning on julgustav.” Igas kollektiivis peab kindlasti olema ka üks selline inimene, kes mõjub rahuarmastavalt ning suudab äikest täis hetkedel taeva klaariks lüüa.

Kuigi Mark müügitööga otseselt ei tegele, sõnab ta, et Junimperiumi džinnidele reklaami on oma ametinimetusest hoolimata väga lihtne teha. Näiteks klientidele, kellega ta kokku puutub või oma sõprade seas. “Esiteks – kogu välimus on väga seksikas. Etiketid on õige kõrguse peal ning toode näeb veenev välja,” ütleb Mark ning annab mõista, et hea toote juures on välimus samuti meeletult oluline. “Teiseks – ma ei ole peale veini nii head alkohoolset jooki enne proovinud,” ütleb Mark ning sõnab, et Sloe Gin on kindlasti Junimperiumi tooteriiulilt tema lemmik. “Ja kolmandaks – nähes, kuidas Aare neid destilleerib ja segab… Suur armastus läheb nende sisse,” teab ta kindlalt öelda. “Need on ju maailma parimad džinnid, juba seetõttu võiks tekkida huvi,” toob ta välja, et suurimaks komplimendiks Junimperiumi džinnile ning tõestuseks suurepärasest tootest on selle kullakarva medalid.

“Junimperiumi džinn on erilisteks hetkedeks. Elamuseks. Ma usun sellesse tootesse sada protsenti,” ütleb ta ning usub, et siin peitub ka hea töö saladus. Kui fännad seda, millega tegeled, on lihtne hommikul õige jalaga voodist astuda ning südamerahuga teele asuda.

Kui soovid, et Marki poolt ette valmistatud pudelid jõuaks ka sinu koju, mine lihtsalt meie e-poodi ja telli need mugavalt ka endale.